Skck insallah hayırlısıyla doktor gitmeden kolay bir dogumla bebeginize kavuşursunuz.💖 Bende sali kontrole gidecegim. Genelde hep bir doğum oluyor bekliyorum. Belki bu sefer sizinkini beklemis olurum😊 bende doktor yokken doğum olursa diye biraz endişeleniyorum ama nasip bakalim nasil olacak😊