Skck 36+6 bugün, 3 gün önce cati muayenesi değil de suyum azalınca su mu gelmiş diye alttan muayene oldum. Nisanın gelebilir dediler, gelmedi, pembe bir kanama da muayene esnasında oldu ama onun da devamı gelmedi. Yarin bir daha kontrolüm var, inşallah sorunlar devam etmiyordur… Hayırlısı olsun hakkımızda