Skck ben 33.hafymtada şiddetli 2 3 gün geçmeyen baş ağrısı ile hastaneye gece acile gitmiştim açılma var mı diye bakmislardi ve açılma varmış 4 cm. Nstye bagladilar iç sancım vardı bende sancı yokdu. 38e kadar bekledim yine sancı yokdu acilmam olmus. Kontrole gittiğimde doğuma alındım suni sancı ile bebeğimin suyu çok çok azaldığı için suni sancı verip doğuma aldı doktor . Ve gitttigim de de 6 cm acilma olmuştu ilerlemiş yani suni sancı ile 2 saatte doğurmuştum kızımı.