Sevdasinan gebelik süreci için 2 doz yetmeliymiş. Fakat banada sağlık ocağındakı ebe 5 doz önerdi. Menapoza kadar bu aşılar sana yeterli olur dedi. Fakat benim ilk dozdan sonra kolumda ister istemez ağrı ve kaç gündür geçmeyen hafif ağrılar var. Tabi bu benım hassasiyetimdende kaynaklanıyor olabilir. 5 dozuda yaptırıcakmısınız?