Peri_6161 hiç abarttiklari gibi bir şey değil canım ben geçen hafta yaptırdım aşı esnasında hiç bi acı yanma vs hissetmedim 27.haftada yapıldı benim ilk aşım bazıları 20de oluyor sağlık ocağına göre değişiyor herlde,aşı olduğum gün hiç bişey hissetmedim ertesi gün hafif bi sızlama tarzı bsy oldu onun dışında hiç bir sıkıntı olmadı.bazen abartılıyor böyle şeyler şeker yüklemem de aynı gün oldu hatta o da abartılck bsy degildi