tugba_kck_1987 şimdi senin vücuduna bağışıklık kazanmak icin virus veriyorlar ya ateşlenme falan yapabilir ilkinde. Bir kaç güne geçer ama ikincide öyle birsey olmuyor artık vücut tanıyor gelen aşıyi. Ben 5.yi olacağım asi yaptırıp gezmeye gidiyorum hoplaya zıplaya 🤣 birde agri olmaması icin yapıldığı yere O gün bastırarak biraz masaj yapman iyi gelir. Zaten o bölgede top gibi hafif şişlik olmuştir. Elinde onu dağıtırsan en basından, agri olmaz hic