Ben de hiç ameliyat geçirmemiş , hastalanınca evde iyileşmeye çalışan kan alınınca bayılan insandım ☺️ rabbim öyle bir güç veriyor kiii doğumdan sonra kendinize gelince diyorsunuz ben ne kadar güçlüymüşüm meğerse .
Bana göre doğumum zor oldu ama bebeğim için herşeye değer☺️ aynı zamanlı doğum yaptığımız komşumuzun durumu benden daha kötü mesela oda sezeryan oldu kimsenin kötü hikayelerini dinlemeyin her doğum kendine özel .. kendinizi de korkutmayın lütfen çünkü dediğim gibi rabbim güç veriyor ve siz bile şaşırıyorsunuz . Şuan bebeğimin bile kan alırken yanında duruyorum anne olunca da ayrı bir güç geliyor😢