Bu ben işte🥺 27 haftalık hamileyim ve doğum şekliyle ilgili hiçbir şey düşünmek istemiyorum sürekli erteliyorum. Ben eskiden kan vermek için 1 saat cesaretimin gelmesini beklerdim şimdi direkt oturup veriyorum orası ayrı tabi 😂 bebiş için alıştım her şeye. Ama doğum konusu beni çok geriyor. Bir gün diyorum normal doğum yapabilirim belki, bir gün diyorum beni tamamen uyutsunlar naparlarsa yapsınlar. Ama bebeğimi de görmek ve onunla ilk teması yapmak istiyorum. Of çok zor, inşallah doğumlarımız çok güzel geçer.