artikboyle bizde var uyuşmazlık ve evet anne negtif baba pozitif olursa uyuşmazlik söz konusu oluyor, sizin durumunuzda öyle birşey yok bildiğim kadarıyla..biz bu konudan muzdaripiz bizde etkileşim oldu bebeğimle benim kanımda ve iğne oldum doğumu bekliyorum, sıkıntı çıkmadan şu süreci atlatırız inşallah 🤲