artikboyle herhangi bir sorun olmuyor 28. haftada uyuşmazlık iğnesi oluyorsunuz daha sonrasında doğumda bebeğin kanına bakılıyor eğer sizin kanınızdansa doğumdan sonra iğne yapılmıyor size ama bebek sizin kanınızdan olmazsa size iğne yapıyorlar daha sonraki bebeği korumak adına ben a- eşim b+ di bebeğimiz 0+ doğdu iğne yapıldı bize ama sizde uyuşmazlık olmaması gerekiyor diye biliyorum