artikboyle benim bildiğim annenin rh - olması gerekiyor. Bende de var çünkü, ben b rh-, eşim b rh +.28.haftaya kadar herhangi bir kanama olursa direkt hastaneye gelmem gerektiğini söyledi ama şükür kanamam olmadı. 28. Haftada test ve iğne yapıldı. Bir de doğumda bebişin kan grubuna bakılacak, ona göre bir iğne daha olabilirim. Ama siz yine bir danışın derim