İkinciye hamileyim, aralarında neredeyse 4 yaş olacak. Oğlum tam olarak 3 yaş 9 aylıkken kardeşi doğacak yani. Bence bu yaş döneminde hâlâ bir ayın bile farklılıkları oluyor. 3 yaşındaki hali, o zaman anlattığımız şeyleri anlaması ile su an 3,5 yaşındaki durumu çok farklı. Bebeklik yavaş yavaş bitiyor, 3 yaşın başında iken daha bebeklik halleri oluyor. Ama tabi karar verirken başka önemli durumlar da var, çalışıyorsanız sizin izin durumunuz, ilk çocuğunuzun kreşe başlama durumu, bezden çıkması vs.