mimikralicesi yeni bebek geldiğinde diğerinin 3 yaşında olması sizi zorlayabilir çünkü bence 3 yaş sendromu sendromların en zoru. Benim kızım şusn 3 yaşında normaldr uysal bir çocuktur ama o bile şuan aşırı inatçı, huysuz, memnuniyetsiz, dedğim dedik bir çocuk. Böyle bir çocukla yeni bebek bence çok zor
Ben şuan hamileyim bebek dünyaysa geldiğinde ablası yaklaşık 4 yaşında olacak inşallah. Siz de böyle ayarlayabilirsiniz. Hamileyken bile 3 yaş annesi olmak zorluyor beni daha çok babası ilgileniyor o yüzden