mimikralicesi kızım doğduğunda oğlum 3 yaşına girmesine 1 2 ay olucak bana göre ne kadar yaş farklı olursa olsun aynı ha 3 ha 4 bu büyük kardeşle alakalı benim oğlum beni çok yoran bı çocuk kızim geldikten sonra tabii bu çevremdeki lerde de gördüğüm kadarıyla insan ilk bebekle uğraştığı kadar ikinciyle ugrasamiyor çünkü ilkler alışmış oluyor teklige ve ikinciyi pek kabul etmiyorlar tabii bu çocuktan çocuğa değişir