Ayden6 Hasret18ayaz yani şöyle en son devlette vermişsiniz. O zaman 2 gün sonra devlette verin. Aynı laboratuvar olur. Son değeriniz devletteydi çünkü
Aylaa123 Hasret18ayaz tam iki katı olması gerekmiyor 2 katı kadar artsa yeterli beta artısı ki sizin artısınızda normal iyi duruyor
Hasret18ayaz Aylaa123 geçen sefer 13.9 ile öğrendim 2 gün sonra 33.60 2 gün sonra 46.3 şeklinde ilerledi maalesef sonu kötü bitti bu sebepten korkuyorum
Hasret18ayaz Kara22 teşekkür ederim Perşembe bidaha vericem umarım o da çok güzel artar sonrasında birdaha vermeyi düşünmüyorum stres oluyorum kan verdikçe
Sahra1221 Bana da dua edin lütfennn. Aynı durumu yaşıyorum. İlk bebeğimin kalbi durdu bunda çok korkuyorum ☹️
Sahra1221 Hasret18ayaz 18 sonra 27 çıktı dün yarın tekrar bakacak. Eğer böyleyse iyi gitmiyor demek. Doktorum yarınki sonuca göre konuşacak
Hasret18ayaz Moz geçen sefer gebelifimde az artıyordu maalesef kürtaj oldum düzenli artmadı çok önemli galiba 1 buçuk 2 kat olması gerekiyor dedi bugün hemşire