Hasret18ayaz Kızlar merhaba 2 gün önce özel polikinlikte beta verdim 26 çıkmıştı bugün devlet Hastanesi’nde verdim 43.5 çıkmış hastane farkından olabilir mi
Sahra1221 Hasret18ayaz aynı durumu yaşıyoruz. 2 gün önce 18 di bugün 27. Farklı hastaneden olabilir mi diye düşünüyorum. Umarım öyledir. Doktora gittiniz mi?
ikincibaharrr Hasret18ayaz bende ayın 13 ünde kan verdim 46 çıktı bugün verdim 410 gelmiş nasıl sizce
Hasret18ayaz arsveuras geçen gebelifimde beta düzensiz arttı 5+5 de kaybettim bebeğimi.korkuyorum 52 olması gerekiyordu ama olamamış
Aylaa123 Hasret18ayaz tam iki katı olması gerekmiyor 2 katı kadar artsa yeterli beta artısı ki sizin artısınızda normal iyi duruyor
Ayden6 Hasret18ayaz yani şöyle en son devlette vermişsiniz. O zaman 2 gün sonra devlette verin. Aynı laboratuvar olur. Son değeriniz devletteydi çünkü