Hasret18ayaz çok iyi artmış. Ben de yakın hastane diye başka yerden baktırdım 18 di. 2 gün sonra kendi doktorumun olduğu hastaneye gittim 27 çıktı. Ben unuttum farklı hastanede baktırdığımı söyletmeye ama işte doktor bu artış iyi değil dedi. Yarın tekrar gideceğim aynı saate yapılması lazımmış.
İlk gebeliğimde kalbi durdu bunda o yüzden korkuyorum.
Bu arada benim yumurtlamam geç oldu adetimin 20. Günü ben o yüzden geç döllenme yaşadım yani bu yüzden betanın az olması normal Dmi? Bilenlerde de yazsa iyi olur.