Baby_B hiç küçük denilir mi ister 1 haftalık olsun, ister 40 haftalık olsun, insan o pozitifi gördüğü anda sahipleniyor evladımız onlar bizim, tabiki haftasını dolduranla bizim (16 haftalık kaybettim)acımız farklıdır, ama evlada duyulan özlem acı aynı 🥹