Zeynep9120 öyle canım acı hepimizin acısı Rabb’im sabrını versin ama unutturmasin yavrumu yüreğimde, sizde benim gibi hissediyormusunuz bilmem ama ölen bebeklerimiz için cenneti bahşediyorlar diyorlar ya cennete rağmen keşke yavrum ölmeseydi diyormusunuz, ne kadar kutsal dimi annelik cennete gitmek istiyoruz ama evladımız ölsün istemiyoruz ne duygulu anne olmak