Ilknurdefne bende 16 haftalık bebeğimi kaybettim, benimde rahmimde perde vardı. Doğum yaptığım hastanede bebeğin fotoğrafını çekip isterse anne babaya verip istemezse atıyorlardı. Başta istemedim, sonra pişman olmamak için aldım ama uzun süre eşimle birlikte bakmadık. Sonra bir gün karar verip birlikte baktık. Tüm vücudu şekillenmiş ama derisi hala kırmızı idi. Aynı bana benziyordu 😢 bakmasaydım pişman olur muydum bilmiyorum, Şuan yüzü aklıma geldikçe ağlıyorum