1mucize47 Bende Serklajlıyım bir kaç gündür bebek dikişlerime vuruyor bel ağrım çok fazla kontrolüme daha var inşallah rahim ağzımda daha fazla kısalma olmamıştır en son 28 di
elisam1206 Tomucuk12 benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde son haftalarımda yaşadım bu ağrıları ama bunda çok erken başladı 🥺
Tomucuk12 Beblj bısey sorcaktım sıze 1 hafta sone pembe akıntım oldu tuvalet sonrası sızde olmusmuydu ne kdr devam ettı
Beblj Bidemet ben serklajliyim. Doktor sezeryan dedi bana daha şimdiden. 21 haftaligiz. Rahim kanalında zorlanabikir riske qtmamak için sezeryan düşünüyor
0701 Mery6619 merhaba bende 20 haftalığım ultrasonda bir hafta öncedeyiz sürekli hareket hissedemiyorum günde bir iki defa bugün hiç hissedemedim tedirgin oldum normal mi acaba birde kaşık kısmında orta yerinde dokununca şişlik var gibi normal mi olan var mı
Mery6619 0701 haftanız daha erken bide ilk gebelikse az hissetmeniz normal tatlı biseyler yiyip sol tarafınıza yatin mutlaka hissedeceksinizdir. Şişlik hakkında bisey söyleyemem. Bebek mi toplaniyo onun gibi mi bisey