24+3 kizlar benim de ağrılarım var🥲 karnım ağrıyor sürekli kasik agrisi yaşıyorum ve göğsümün hemen altı kaburgam cok ağrıyor yemek yedikten sonra uzun süre oturamıyorum uzun süre ayakta duramıyorum ayrıca ayaklarım sisti🙄 cok zorlu geciyor günlerim böyle değildi eskiden 2 haftadır zorlanıyorum. Doktora gittim herseyi yolunda elhamdülillah rahim büyümesi dedi ondan oluyormus