Mery6619 Tomucuk12 geçen hafta bende rahimde batma agrı yanma şikayeti ile gittim 25haftalik yani idrar tahlili temiz serviks uzunlugu biraz kisalmis dedi. 4 5 gün sürdü en son baticon ile sildim 2 3 kere o biraz hafifletti
2baby1mom_ Tomucuk12 benim de adet olacakmis gibi ağrım oluyor arada onun dışında zaman hiç gecmiyor göbeğim de çok çıkmadı 24+0 ız 😊
Tomucuk12 Mery6619 bende batıkonla sıleyım barı bence bu sızılar evet rahım agzını kısaltma ısaretı de olabılıyor bende öle oldu
Tomucuk12 Mery6619 bısey sorcaktım sıze 1 hafta sone pembe akıntım oldu tuvalet sonrası sızde olmusmuydu ne kdr devam ettı
Miniss24 24+6 dayım sürekli bel ağrım oluyor . Ve ara ara vajinaya giren ağrı onun haricinde de karnımın içinde bazen sağ bazen sol tarafta ağrı hissediyorum . Perşembe kontrolüm var umarım hepsi normaldir böyle olunca stres oluyorum 🥹
Tomucuk12 Miniss24 Ya doktor doktora ne sorsam normal diyor ritmik bir ağrı olmadıktan sonra diyor ama ben de anlayamıyorum ilk hamılelıgın
Dilekdamla Geldim 😊 23+2 bugün gittim idrar verdim. Enfeksiyon var mi yok mu bi baksinlar. Sari akıntım var biraz. Ama saflığıma doyamayayim alaturka tuvalet kullandim idrar verirken. Sabahtan beri kafama takıldı serklajlisin bu ne cesaret diye 😅
2baby1mom_ Tkose ben de aşağıda hissediyorum normal bence çünkü başka bir postta bu haftalardaki gebelerin çoğu aşağıda hissediyor diye okumuştum
Tkose Tomucuk12 aynen cok asagida atiyor tekmeyi gobek deligi hizasinda hissedilir diyorlar ama yok ben hep öyle asagida hissediyorum
Mery6619 Tomucuk12 36mmdi 33mme düşmüş inşallah daha fazla düşmez. Dr um normalde olabileceğini söyledi iyi düşünmek istiyorum