Duyguaksoy şans meselesi bu balım tamamen. Benim doğumum başlamıştı sezaryen olacaktım gün veren doktor vardı şansıma acilde. Çok mutlu oldum beni ameliyata alacak diye almadı. Git ertesi gün gel dedi bana gün vermiştiniz dememe rağmen. Ertesi gün gittim çok iyi bir doktor denk geldi, normal doğuma zorladı ama baktı bebek gelmiyor kalp atışlarında da düşüş oldu hemen aldı sezaryene. İlgisi falan da gayet iyiydi.