@Duyguaksoy ikincisini de özel de yapacak olan bana sorarsan özel derim. Ama doktorunu iyi araştır. Sırf para koparmak için sezaryene zorlayanlar var. Benim ki öyle değil son dört kontrolüm ve nst den para aldırmadı mesela. İlk doğumunsa mutlaka özel derim travma kalmaması açısından. Bir de normal istiyormuşsun. Muamele çok önemli bana göre. Bir can getiriyoruz dünyaya. Kimin nasıl denk geleceğini bilmediğim hastahane de doğurmak istemezdim. Ki verilen paralar bence çok değil, sizin sorduğunuz yerde makul geldi bana