Duyguaksoy İlk doğum yaptığım hastanede Bursa Sevket yılmaz eğitim ve araştırma hastanesi.Dogumhane katında odalarda 2 şer 3 er kişiler yatıyordu sancı çekerken yataktan kalkmakda yasak.Telefon vs dışarıyla iletişim asla yok tek başınasınız.3 saatte bir nöbet değişiyorlar hemşireler kadın ve erkek karışık her gelen parmaklıyor bu yüzden benim kanamam aşırı derecede olmuştu.İkinci hastanem Yalova devlet hastanesi.Dogumhane bölümünde her sancı odasında 1 kişi var o hastaya özel oluyor oda banyosu jimlastik topu ve eğilip kalkınması için duvarda aletler var.Yürümeme izin verildi topla zipladim hareketler yaptım.Vr en güzeli ise 2 gün kayınvalidem yanıma girdi sancı odasına 3. Gün eşim girdi zaten onun yanında doğum başladı dışarı çıkarttılar.Esim daha bahçeye inmeden geri cagarmislar bebeğiniz doğdu diyr.Odaya beraber götürdüler vs.Rabbim sağlıcakla kucaklarinizi doldursun