Aslaninannesi_ qusel canım ben bi firma ile yaptırdım istanbuldayım eve gelip kan aldılar geçen hafta 12.000 tl tuttu haftabaşı gelecek sonuç inşallah rabbim gönlümüzdekini verir
Aslaninannesi_ Cheryy1 benimde öyle içini ferah tut ilk duyduğunda o şoku atlatmak uzun sürüyor ama bebeğine zarar veriyor stres Allah büyük temiz çıkacak
Gamzeeboraakin Alone merhabalar feodal DNA için mi ücret 444 tl devlet hastanesi yapmıyor diye söyledi özelde gittiğim doktor Eskişehir’de hangi hastahane ?
Aslaninannesi_ Buseemm önce ultrasona sokuyorlar ensesini burnunu falan ölçüyorlar bir bulgu var mı bakıyorlar ondan sonra kan alıyorlar ve ölçümle kanı senin yaşını kilonu karşılaştırıp bi tablo oluşturuyorlar
Gamzeeboraakin Alone çok teşekkür ederim bunun için randevu alınmasına gerek var mı raporlar la gitmem yeterli olacak mı ki
Bihterrr Aslaninannesi_ benim kombine 1:680 ikili risk 1:100 çıkmıştı. Size çok yakın yani. Fetal dna yaptırdım dörtlü test yaptırdım 3 kere ayrıntılı ultrasona girdim hepsi tertemiz
Aslaninannesi_ Bihterrr Benimde temiz çıktı canım fetal dna çok şükür sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah
Alone Gamzeeboraakin randevu almıyorsunuz ama yine de gitmeden önce genetik bölümünü telefon ile arayıp detaylı bilgi alın. Hangi gün hangi saatlerde olduğunu söylüyorlar kan sulandırıcı kullanıyorsanız onu bırakmanız gerekiyor felan onunla ilgili bilgi veriyorlar
qusel Gamzeeboraakin siz santrale bağlanın anabilim dalı vs değil. Onlar yonlendiricek randevu için mi sonuç içinmi diye soruyor zaten santeal
Alone qusel 24 saat öncesinde bırakmış olmalısın demişti cnm bana hem iğne hem hap kullanıyorum bende bir gün ara vermiştim işte
qusel Alone bende kullanıyorum ikisinide kuzu iki fetal DNA da bırakmadım. Ama sadece 3 saat filan erken vurdum ignemj