Gamzeli-annee hayırlısı olsun🫶🏼 ilk haftalarda bende de iştah hiç yoktu bulantım yüzünden yemek yiyemiyordum ama sonrasında doktorum b12, demir gibi takviyeler verdi onları kullanmaya başladım başlayalı aşırı iştahım arttı ama yine de dikkat etmeye çalışıyorum. Bu arada et tüketmen gerekiyor iyi pişmiş bir şekilde. Bende çok ete düşkün değilim ama doktor yemen lazım biraz zorla kendini dedi bende daha sık yemeye çalışıyorum