13+1 bizde doktorumuz kıza benziyor ama net bişey diyemem dedi☺ Hani erkek senesiydi Şubat anneleri hep kız bekliyor maşallah 😆 Kızıma hamileyken çok bulantım olurdu çok şükür bunda olmuyor az az oluyor. Ergenliğimde çıkmayan sivilcelerim çıktı resmen, minik tek göbeğim çıktı ikinci lerde çabuk çıkıyormuş öyle diyorlar😆