senain bugün 13 olduk bazen karnımın tek tarafında yoğunluk bazende sanki 2 3 tane bebek varmış gibi tık tık karnıma birileri vuruyor sanki.yoğun baş ağrısı mide yanması grip belirtileri yaşıyorum. Bebeğim daha kücük olduğu cinsiyeti daha net öğrenebilmek için 14. Haftayı beklicez yani ay sonu kontrole gidecez.burda postlarda cinsiyeti belli olanları görünce benmde hemen gidesim geliyor ama sabrediyorum 😅