papatya_hy ilk kızımda iğne etkisi 4 5 gün sürdü 10. Ve 11. Günler ise bebek rahme yerleşme sancısı çok yaşadım titriyordum acıdan . İkinci bebeğim 12 haftalık şuan , sadece 5 gün iğne etkisi yaşadım sonrasında hiç bir belirti yoktu kesin hamile değilim dedim ama nasip olmuş 🩷