orkidemm_ benim de 5 yumurtam vardı biri 20 diğeri 22 diğer üçü 17 küsürlerdeydi. Aşılama yapalı 8 gün oldu çatlatma iğnesi vurulalı 10. Gün oldu.
Doktorum 8.gün progesteron istiyordu bugün ona baktırmaya gittim o şekilde beta hcg de baktılar. Progestronum 62 çıktı beta da 6.62 çıktı bakalım nasıl olacak yükselirse eğer gebeliktir diye düşünüyorum artık. Şüpheli bir diğer olduğu için tam tamına gebeliktir diyemedi doktorum çatlatma iğnesinin de etkisi olabilir diye bakalım nasıl olacak.