Flanoz tabi bel ağrım var saplanmış bişekilde gecmiyo bazen coşuyo ağrı özellikle gece daha fazla oluyo uyuyamıyorum içimde bı sızı oluyo adet ağrısı gibi ama rahim sanırım bi kasılıp duruyo bunu hissediyorum düzenli değil ama bendeki ağrılar yürürken acı veriyo