Tugces09 berf97 geç olsun güç olmasın diyorum ben artık 😂 sağlıkla sağ salim gelsin bebeklerimiz inşallah 🙏🏻🧿
Tugces09 Sevbebek ay iyi valla tek kalmamışım içim rahatladı 🤣 bizim bebislerin keyfi iyi şimdilik heralde bekleyelim bakalım😂
Eda1254 Ea_aylms6 saplantılı bel agrisimiydi ağrınız nasıldı acaba bende 37 +4 oldum ama düzenli gelen sancı değilde saplanmış bı ağrı var dün çok siddetliydi bugün azaldı anlamadım bende sizinki nasıldı
Tugces09 Sevbebek bende öyle aman aman bir ağrı sancı yok. Çok hafif regl ağrısı gibi bı ağrı girip geçiyor düzensiz şekilde. Dün nstde de sancı filan çıkmadı zaten..
Sevbebek Tugces09 yok bnmi artık canımı yakıyor ama hep bu saatler ve gece korkuyorum suniden ondan dolayı
Tugces09 Sevbebek yok o konuda olumlu düşünmeye calis insallah hastaneye gidene kadar belli bı açıklık olmuş olur ve suni sancı almadan doğum yapariz 🙏🏻
33caglaunlu Ea_aylms6 öncelikle hayırlı olsun canim analı babalı büyüsün inşallah inşallah bizimde dogumumuz kolay olur 2 ci gebelik ilki 40+6 da suni sanciyla doğum yapmisdim hiç açılma filan yokdu bunun kendiliyinden gelmesini bekliyorum inşallah uzun surmez
Sevdabrs Ea_aylms6 gogus ucu cikarticilar var onlarla yada iri baslikli airingayla gogus ucunuzu cikartabilirsiniz zaten emdikce duzelicek
nureella Ea_aylms6 Allah analı babalı büyütsün İnşallah 🙏🏼 Bende bugün 38+0 oldum bi kac gündür hafif kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var ama nst de sancı cıkmıyor dünden beride belim ağrıyor regl agısıyla birebir acaba sancımmı geliyo
Plakkafa_ Ea_aylms6 gözünüz aydınnn 🥰 benimde göğüs ucum yok hemşireler yardimci olmadimi keşke sikikon ucu verip çekseydiniz geri
Sevdabrs Ea_aylms6 stres yapma cnm bebek emdikce gelicektir bol sivvi tuket birde pompan varya sagim yap