Ea_aylms6 canım ben de yeni doğum yaptım ve göğüs ucum hiç yok ben de silikon üç aldım ama hiç kullanmadim ebe nasıl emzircegimi gösterdi. Çok zorlandım asla tutamıyordu ama önemli olan aslında kahverengi kısmı kavramasıymıs. Ağızını bile açmıyordu ufacık ağzı var. Şekeri normal olsun diye elimden geldiğince emzirmeye çalıştım kaşığa damlatım kaşıkla verdim ama tabi yetersiz oldu. Mama verdiler, daha sonra gene tutamıyordu mememi emzik koydum ağzına emişi çenesi güçlensin diye, şuan çok rahat bir şekilde emziriyorum, ,bir de iğne var ya şırıngası ucunu kesip meme ucumu çektim hem süt geliyor hem meme ucu çıkıyor o şekilde onu da deneyebilirsiniz