Srp53 bazen göbek çıkıyor yaa erkenden her ne kadar rahim gazı denilse de içimizde büyüyen bir canlı var sonuçta ama benim ilk gebelikte kızımda göbeğim çok çıkmadı ama şuan 14 ü geçtik mesela geniş gömlek geyinsem dahi belli oluyor anlaşılıyor gebeliğim ki 4 kilo verdim ben ona rağmen çok tatlı göbeğim var 😅😂😂 aynadan bakınca çok hoşuma gidiyor 😅