Srp53 benin 13.haftada yanlarım falanda doldu ve tam bir hamile oldum. Normalde hic göbeğim ve yan simitlerim yoktur ama doktorumun söylediğine göre rahmim öndeymiş ve bu sebeple sivri bi karnım olcakmış. Şimdiden zor uyumalara başladım 16 haftalığım. Bugün diyetisyen günümdü. Hala hiç kilo almamışım gram bile. Yani bu direk hamilelik göbeği 😌 görsel eklemek istedim ama beceremedim. Sağlıcakla gelsin hepsi insallah 🙏🏻