Sizce çıkar mı bu haftada. Daha doğrusu 12. Haftada başladı. Aç karnına bile eskisi gibi dümdüz değil. Kilom aynı 61.2 ile kalmıştım hala değişmedi küsüratı bile. İçeri bile çekemiyorum göbeğimi 😀 acaba öncesinde hiç göbeğim olmadığı için erken mi çıkmaya başladı. İlk gebelik bu arada.