ikincibaharrr Agresif bir tavır sergilemenize hiç gerek yok hanımefendi 😂
Benim dediğim şey şu, pazartesi kan verseniz zaten çarşamba günü gene çağıracaklar kan vermeniz için. Her halükarda o evden çıkmak durumunda kalacaksınız. Ha eğer çarşambaya kadar sabredemem derseniz e nabızdan sonuçları takip edersiniz en kötü sağlık ocağını arayıp bilgi alırsınız.
Evet acile kimse fön çektirmeye gitmiyor. Kanama gibi düşük yapma belirtiniz yoksa acil bir durumunuz yok demektir. Geçmiş olsun.