ikincibaharrr gec döllenmedr zaten iki katı artıyorsa beta saglıklı gebeliktr saglıkla kucagnza alın ve herkes kimyasal geçrcek die birsey yok ben bir kimyasal bir de bos kese gecrdm ondan snra tekrar hamile kaldım kızım oldu 21 aylık suan 🙏🥰 hep şey derler saglıklısz bir gebelik ardndan saglıklı gebelik olusur ardndan sizde içinzi ferah tutun pazartesi kan verm sonucunzu yazn 🌸