gaydirigubbakcemilem dorukta kemal koroglu ilk dogumumu onda yaptim muhtesem bi insan. İkinciye nilufere doruga gitmis bana cok uzak kaldi iki kere gidip degistirmek zorunda kaldim
Yildirim doruk resat sayaya gidiyorum, gebeligim riskli ilerledi resat bey cok bilgili ama kemal koroglu daha guler guzlu. Ayrica aritmi osmangazide adnan beye gidenler var cevremde onu da cok seviyorlar ve hastanenin sahiplerinden mi ortagi mi bisey soyluyorlar hakkinda onun verdigi dogum fiyatina hastane karismiyormus mesela arkadasım 20 bine anlasti ve aylar oluyor anlasali.