Sennur16 kesinlikle öyle sinir bozucu ki benim bir çok doktor değiştirme sebebim vardı biriyse buydu, odaya çağrılma ile dışarı çıkma en fazla 10 dk sürer mi ya , ne kiloma ne tansiyonuma bakılıyordu, ne sorarsam olur normal her gebelik birbirinden farklı olur cevabı alıyordum , özel hastane doktorları biraz ay dolsun maaşımızı alalım gibiler sanki:) özel muayenehanelerde pahalıya denk geliyor ama ne yapalım ya sağlıktan öteye de bişe yok