ferhpnar ben de aylardır kabızlık çekiyorum. Minicik bi basur memesi vardı ama hiç rahatsız etmezdi. Demir hapına başladım ishal oldum ve azdı resmen.o meme şişti kocaman oldu acısı da cabası.kantaron sürdüm ben de sanki iyi geldi acısını aldı ama hala şiş