@"ferhpnar"bu illetten ne çekiyorum tam bir aydır hiç visey geçirmiyor kullanmadığım ilaçlar kalmadı artık zorlanmaktan üç tane daha çıktı genel cerraha gittim ameliyat olman gerekliyor dedi bebeğime zararı olur diye kabul etmedim kendi doktorumla görüştüm sezeryan gününü bir hafta erkene çektik salı günü bu pislik yüzünden doğum olucak sıcak suya oturmaktan enfeksiyon kaptım yumuşaması için kantron yağı sürün kuru tutmayaya çalışın en önemlisi de genel cerrahına gidin daha fazla ilerlemeden doktorunuzla görüşüp ilaç veriyo rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻