Yasmin41 Sitionline aynen arada bişey olmaz o zaman herkes de yiyormuş 😂 kendimi kötü hissettm yiyince
Yasmin41 Aysnurrr haftada bir iki çok değil mi canım dikkat etmek lazım hamileyken zararlı şeyler daha çekici geliyor sanırım bizlere
Kbrasuer Ben de yemiştim 😄 ama korkumdan yemiyorum artık 🤷♀️ Sakıcalı dediler çok. Hastalık yapar bebege dediler gerçi çok yemiyordum öyle 🤷♀️
Yasmin41 Papatyapapatya aynen ben de 12 haftalık hamileyim 3. Yiyişimdir dikkat ediyorum ama görünce dayanamadım 😊
Pars Yasmin41 Tabiki sağlıklı değil ama nefsini köreltmelisin.. Benimde dayanamayıp 7 ayda 1-2 kere yediğim oldu.. bir kerede dayanamayıp jelibon yemiştim.. genel olarak dikkat ediyorsan beslenmene hiç takılma.. Hamilelikte insanın canı olmadık herşeyi çekiyor bazen🤷♀️
Yasmin41 Pars ayy evet doğru diyorsun canım aşırı bulantılardan tiksintiden sadece çorba makarna salata yiyebiliyorum ilk defa canım çekti kendimi kötü hissettm ondan yazdım ama uzun süre daha yemem diyorum inşallah insan vicdan yapıyor
Yasmin41 Yalinn8 kilo sıkıntım yok çok şükür 3 aylığız 4-5 kilo verdim hatta yemek yiyemediğim için ama ileride bulantılar geçince illa gelir geri kilolar 😊
Cans50 Ben de yiyorum ama allah korusun bebeğe ne zararı var ki ?Tamam sağlıklı değil ama zararı ne olacak acaba ?
Ozlemsvr Cans50 kullanıldığı yağ belli değil, tuzu baharatı daha nolsun 😀 zararlı bütün şeyler tatlı geliyor zaten insanoğluna 😂