Busrakrkmz28 Yasmin41 Bence bu kadar abartmaya gerek yok yaa ben her şeyi yiyorum çiğ et çiğ tavuk ve pişmemiş yumurta yemeyin yeter bence
Yasmin41 Busrakrkmz28 insan vicdan yapıyor soruyor canım arada nadir olur tabii ama dikkat etmemiz lazım
Ceyy Canımın çektiği her şeyi yiyorum. Sadece sakatat tüketmemeye özen gösterdim. Riskli olduğundan. Cips yemek bebeğe doğrudan zarr verecek bişey değil ama kalorisi yüksek. Bu yüzde kilo alımı olur ve buna bağlı bebekte ve bizde sıkıntı olabilir. O yüzden her şeyin aşırısı zarar ama 3 - 5 yenildiğinde şöyle olacak diye bir şey söz konusu değil. Aynı şeyler sadece gebelikte değil sağlıklı normal Bi insan için de geçerli.
Ozlemsvr Cans50 kullanıldığı yağ belli değil, tuzu baharatı daha nolsun 😀 zararlı bütün şeyler tatlı geliyor zaten insanoğluna 😂
Kbrasuer Valla canım korkuttular kanser yapıyormus cips 🤷♀️ Ama bende takmıyorum nefsimi köreltmek için yiyorum oda ayda bi kere belki😀
Yasmin41 FHKK ben de annemdeym biz de almıyoruz annemde görünce peynirli doritos elimi çekemedim napam
Yasmin41 Sitionline aynen arada bişey olmaz o zaman herkes de yiyormuş 😂 kendimi kötü hissettm yiyince
Sitionline Yasmin41 evet aklımıZda kalacağına ne yapalımm😁 arada nefsimizi köreltmek lazım cnkü can bu istiyor Allah korusun bebişlerimizi 🙏🏼😊
Yasmin41 Aysnurrr haftada bir iki çok değil mi canım dikkat etmek lazım hamileyken zararlı şeyler daha çekici geliyor sanırım bizlere
Dderryaa Yasmin41 evet yazık alayım geleyim dedide kıyamadm soğukta şimdi helal olsun canım izin vermiyor eşim gizli gizli yiyorum şimdide çok canm çekti dedim alıp geleyim dedi😂😂
SevCem Yasmin41 bir tane küçük aldım :( yıl başında herkes cips fotoso paylaşıp durdu. Normalde hiç yemem ama öyle çekti ki canım. Aldım. Eşimle yedik. Daha yemem inşallah
Yasmin41 Pars ayy evet doğru diyorsun canım aşırı bulantılardan tiksintiden sadece çorba makarna salata yiyebiliyorum ilk defa canım çekti kendimi kötü hissettm ondan yazdım ama uzun süre daha yemem diyorum inşallah insan vicdan yapıyor
tazecikanneee Yasmin41 ayyy hemde nasıl 🤭🤭 ilk zamanlar her akşam yiyordum sonra bi tiksinme geld ama kolayla olursa affetmiyorum hala 🤭🤭
Canderinsumeltem Yasmin41 canim ben 2 3 gune bi yiyorum cok-da guzel oluyo bebeğim de gayet saglik li 😂