Nergizos ve her gün beyaz kremsi akıntım ve regli olacak gibi ağrım vardı hala da var. Ped taşıyordum yanımda, bugün yarın olurum diye. Gecikince de stresten gecikti heehalde dediydim. Bu ay ailevi olarak biraz stresli günler geçirdim. Bir de çok sevinmek de istemiyorum. Bir kere de böyle çift çizgi çıkmışti. Kimyasal oldu ilerlemedi beta. Diğerinde de 8 haftaliken kalp atışı hiç oluşmadı kendiliğinden düştü. O yüzden erkenden sevinmek de istemiyorum. Hayırlısı rabbim en güzelini bilir.