Nergizos Moz insaalh canimm sağolasın hayırlısıyla sağlıcakla güzelce ilerler. Evet kan sulandırıcı başlayacaktı Dr. Yarın hemen gidip bı beta vereyim sonra da drumla görüşeyim
Heycanlianne_41 Moz aynı durumdayız canım benimde bu şekilde ara ara adet olacakmışım hissi geliyor karnımda adet sancısı oluyor hafiften korkuyorum olucam diye🥹 bu ay klomen ve çatlatma iğnesi kullanmıştım emeklerimiz boşa gitmez inşallah🤲🏻
Nergizos mrvess amin canimm. Cümlemize sağlıcakla nasip etsin saglicakla kucagimizi doldursun. Yarın beta verince yazarım canimm. Yine de korkuyorum ama işte…
mrvess Nergizos ben kan verdim sabah sonuç bekliyorum idrar testinin şüpheleriyle uğraşmak istemedim 🙏🏻🙏🏻😅
mrvess Negna- hayırlısı olsun en güzel zamanda hiç üzmeyin kendinizi . Eminim yakında güzel haberi alacaksınız 🙏🏻🙏🏻