AyinSnmezPalac minikbebegim06 sizin tercihiniz ama yaptırmanızı öneririm zaten 2 li taramayı yaptırdıktan sonra bir sorun değerlerde sıkıntı olmadığı taktirde 3lü tarama istenmiyor
AyinSnmezPalac Srp53 evet bende pazartesi yaptırdım şükür herşey çok güzel ama kan sonuçlarıda önemli dedi 26 sında kontrole gideceğim
AyinSnmezPalac MiracAlpinveUmutunAnnesi benimde ilk haftalar içte kanama vardı ilaç kullandım şuan şükür geçti ama ağır geçiyo mide bulantısı kabızlık tiksinme
MiracAlpinveUmutunAnnesi AyinSnmezPalac Benimde 12.haftada kanamam oldu ilaç kullanıyorum halen hep aynı şeyleri yaşamışız cinsiyet belli mi sizin 😊
AyinSnmezPalac minikbebegim06 amin inşallah benim 2li taramadaki raporlarımda öyle yazılmış 20 ve 23 Şubat diye
Bebek-2023 AyinSnmezPalac 21 yaşındayım benim 16 mayıs doğum 10-15 şubat arası ama öncese olabilir dedi ve 1.5 yaşında kızım var ona normal doğum yapmıştım birde kızımda 1 şubatta doğdu aynı ay olacak doğumları temennim şuan cinsiyet belli değil ama buna da normal doğum istiyorum
AyinSnmezPalac Bebek-2023 16 Mayıs ise 25 Şubat uzun söylemiş bizden 3 gün falan önce olması gerekiyor örneğin 20 Şubat ise 17 Şubat gibi sağlıcakla alırsınız inşallah ☺️ ilki normal doğum olduysa bir zorluk sıkıntı yoksa 2. De normal olur diye tahmin ediyorum
minikbebegim06 AyinSnmezPalac testi yaptırmayı herhangi bir engel durumu vs var mı öğrenmek için istiyorlar bir sorun yoksa bile risk çıkması durumunda anne stres yaşayabiliyor Allah korusun herhangi bir engel vs çıksa bile çocuğu aldırmayın düşünmeyen biri için ben gerekli görmüyorum :)
Gayecik AyinSnmezPalac benim ilk gebeliğim normal doğum ile oldu şu an 2. bu da öyle olucak inşallah 🫶🏻
Ayaz_Aybars_mom AyinSnmezPalac 28 subat gozukuyor ama sezeryan olacagi icin erken olucak muhtamelen 😊 12.haftamdayim
AyinSnmezPalac MiracAlpinveUmutunAnnesi MiracAlpinveUmutunAnnesi hayırlısıyla ayın başlarına doğru öğreneceğim
AyinSnmezPalac minikbebegim06 ben aldırmak için yaptırmıyorum yanlış anlaşılmasın kızım da da herşeyin üstüne çok düştüm bundada öyle olsun istiyorum Jersey eksiksiz ilerlemeli
Gizemiii AyinSnmezPalac şubat 2-4 arası henüz belli değil doğum şekli ama normal istiyorum allah nasip ederse