AyinSnmezPalac MiracAlpinveUmutunAnnesi MiracAlpinveUmutunAnnesi hayırlısıyla ayın başlarına doğru öğreneceğim
AyinSnmezPalac minikbebegim06 ben aldırmak için yaptırmıyorum yanlış anlaşılmasın kızım da da herşeyin üstüne çok düştüm bundada öyle olsun istiyorum Jersey eksiksiz ilerlemeli
burcutoo Benim doğumum 6 şubat görünüyor. Normal gibi şimdilik. Hakkımızda hayırlısı en kolay en acısız şekilde olur inşallah 🤗
mahirsmom AyinSnmezPalac şubatın son haftası gözüküyor ama ben bir iki hafta erken olur gibi hissediyorum 🤭 belli değil ama inşallah normal doğum olur
2prens1prenses_ AyinSnmezPalac benim sezeryan olyrsam eğer 18 ine fln vericekler gün ama normal doğum istiyorum o zaman hangi güne denk gelir bilmiyorum
withmerii Merhaba 🌸 Biz de bugün 20+2’yiz 💙 Grip oldum iyileşince grip aşısı olmayı düşünüyorum daha kışa var bir daha hasta olmak istemiyorum grip aşısı olmayı düşünen veya olan var mı aranızda?
melektb withmerii bende olmayi düşünüyorum canım okula giden çocuğum var. Ondan bana surekli hastalik geliyor hamile olduğum icin zor atlatiyorum